Thursday 20 October 2011

saya sbnrnya sdg MEMBELA....

salam...

ak semakin hari semakin pndai memebela sekarang....
membela??
oii.. ko bela antu ek?
chittt.... ak x ckp pun ak bela hantu...
simpang malaikat 44....
bkn bela hantu lah...
aku makin pandai bela LEMAK skrang ni...
mmg dpt kepujian la aku subjek membela lmak ni...
bygkan la... aku blh naik 1kg dlm satu hari jer..
ulang suara....
1 hari sahaja....
huh.. tiba2 rasa sakit dada..
xblh nak nafas lps tulis ayt kat ats tu...
rasa semput mcm lps lari pecut 200m...
tulun..tulun.. oksigen..oksigen....

hahhh.. semputtt...













ada dkt 6 kali aku naik turun kat pnimbang tu...
x percaya la konon..
siap deny lagi.. salahkn pnimbang tu...
mb pnimbang tu rosak hari ni..
walaupun kmungkinan untuk pnimbang tu rosak hnya 0.01% jer pun....
and duk salahkan uniform...
konon2 uniform tu yang berat...
aahaiii.... x blh trima knyataan.....

rezeki murah sgt sehari dua ni.... alhmdulillah...
syukur..
ada jer org blnja mkn...
smlm dapat nasi kandar free....

nasi kndar dia.. mcm 2 org mkn...
huhu.. nak mkn sparuh jer..rasa mmbazir..
x bek kan mmbazir...
so.. jom kita hentam semua nasi tu...
hoyeahhh... very good!!...

ari ni plak...
pagi2 morning dah dapat nasi lmak...

teman sekerja aku kasi....
ptg tu plak...
saje jln2 pergi cafe...
aiii... btl ke org tu just nak bjaln2 jer g cafe??
ingt cafe tu taman bunga ek??
x der dibuat org....
ngaku jer la ayu oii...
ye la..kita ngaku la ni.....
g cafe nak cari makanan...
nak tmbh koleksi lemak yg sedia ada...
huhhh...
membe ak kirim blikn nasi lmak kat dia...
mintk ngn abg jual kat cafe tu...
'' nak nasi lmak satu''...
tiba2 dia buat keluar dua nasi lmak bagi kat aku...
dia ckp..''ambik lah''....
org2 tua ckp rezeki jgn dtolak kan....
mngingatkan pesanan tu...
aku pun tibai la ambik dua-dua nasi lmak tu...
berkat kalau kita ikut pesanan org2 tua ni... (chehh..konon nyer la pun oii nyer)...
alhmdullilah.. pembuka rezeki aku ari ni dgn nasi lmak.
penutup rezeki aku ari ni pun dgn nasi lmak gak...
heaven..heaven...

p/s.. ada x yang nak blnja nasi ngn gulai nenas n ikn kering esk?? tringin la....

No comments:

Post a Comment