Saturday 22 October 2011

mood : zaman hang tuah...

salam...

btul ke tak hang tuah tu wujud..
aku tak tahulah..
lagi pun aku bkn nak cite sal hang tuah..
hang jebat pun bukan...
hang p main jauh2.. nk cite psal ni? mb la kot.. lets see first...
(^_^)

tak ada lah...
tak ada kena mngena dgn hang pun...
ari ni mood nak ber puitis,sajaktis,mendayu-dayutis..
sajer.. gatai...
''malah nok kecek banyok''...
jom layan....

senyap... bukan beerti benci...
senyap... bkn untuk mnjarakkn diri...
senyap.. bilamana kata hanya mndtgkn bisa...mnjadi racun kpada hati...

tapi..masa...
masa memainkan peranan..
memutarkan waktu...
bertukar dari siang ke malam...
berlalu dan terus berlalu...
menentukan hala tujuan.......

penat... bukan beerti aku brhenti berusaha...
penat... bukn beerti berhenti berfikir tiba-tiba...
hati terus-terusan bertanya...

ahh biarkan..
biarkan minda mencari jawapannya...
kerna... bertindak tanpa berfikir itu sia-sia...

aku terima... baik atau buruk sesuatu kejadian..
aku redha di atas semua ketentuan...

sinar bahagia aku harapkan..

No comments:

Post a Comment