Friday 7 October 2011

nape baik sgt??

salam semua...

tgh hari tadi...
tgh sibuk chart kan observation patient..
duduk bertentang dgn sorg lagi staff kat ctu...
tiba2 dia tnya...
''ayu... nape ko bek sgt??''
ahahh...
pe punya soklan..
aku baik ker?
rasanya.. ak manusia biasa jer...
nak kata baik... x de lah sgt..
kdg2 trlepas jugk marah..
kdg2 blh jugk buat org terasa...

just.. bila org dlm kesusahan...
kita kna la tlg kan..
tmbh2 member sndiri..
so x de hal la..kalau nk tlg seposen dua tu...

kadang-kadang heran dgn sikap manusia ni...
emosi x bertmpat...
berkira dlm semua segi...
mngata x tntu hala...

biasa la kan kdg2 buat salah kat tmpt kerja tu..
dah..pe hal la korg p duk mngata kat dia..
pe hal lah korg nk marh2 dia..
kan tgur baik2 kan bgus...
dia kn baru lagi...
tlg la tunjuk ajar..
rasanya korg pun dulu tme awal2 kerja mgelabah mcm tu jugk...
so.. bila situasi cm ni jadi kat dpn aku...
depa duk mgata sekian2...
aku just snyum..
dlm hati aku....
selfish nyer org cm ni..
spatutnya dah lama tikus mkn hati dia.. huhuhu...

aku pun heran..
nape ak bek sgt sbnrnya..
hahaha..
bkn nk takabur..
tp kdg2 rasa.. x adil tuk diri ak...
ak ni jnis x kish...
org nk mntk tlg.. ak tlgkn ajer...
x nk bkira sgt..
tp org jrg jer nk tlg ak.. huhuhu...
ish3....

sbb ak ni jnis x kish sgt..
or mmg.. prngai aku suka buat derk jerr..
nk mrh org pun..
herm... x derknyer ak ni...
klu mrh pun jap jer...
lps tu ak blh sengehh sememek blik...
ai..felik sungguh...
 
nota kaki : btuah dia dpt sya.. hahaha.. ferasyan....

 

No comments:

Post a Comment