Sunday 23 October 2011

Lepas punya hal da~~

salam...

gmbrn dlm otak aku skrang...
esk dah nak bermula minggu baru...
yang aku surely tahu...
minggu dpn minggu gaji...
yippyyyy....

next week jugak..
org akan smbut deepavali..
dan org itu bkn aku..
hua hua hua..
selamat beraya la yer..
tapi aku x cuti pun... (music sedih berkumandang)
dah pe hal aku nak cuti kan??
nak tumpang sekaki pergi pecah kepala kelapa ek??
oh..tidak perlu rasanya....

haiii...
ish.. menegeluh nampak?
x de la..  just rasa mcm penat kerja minggu lps x abis lagi...
dah nak start kerja balik dah...
hoho...
apo kan dayo..
mncari rezeki demi besuap2 nasi...
nampak tak kat situ?
ok fine.. sy ngaku.. sya mkn byk skrang...
sila tepuk tgn... huh...

 minggu lps sesibuk yang amat...
sape nama amat? angkat tgn...
ok.. x da kena mngena ngn ko pun... ;-p
kerja minggu lps mcm nak tercabut kaki...
smpai lebam kat betis...
punya la byk kes...
and kemuncaknya time hati sabtu..
60% patient yang buat dialysis petg tuuuuu...
pengsan.. i cakap u.... ulang suara..PENGSAN...
adoiiii... x cukup lantai aku bekejaran...
adakah sya sdg merungut??
errr...errr.. meluahkan kan tu... huhuhu..
apa-apa pun.. pesakit ttp diutamakan...
that's my jobs right....

hari ni ahd..
cuti..yeayyy..
jom alan -alan....
kuar berdua dgn dia...
siapa dia??
cerita next entry la...
ngntuk dah.... nak tdo~~.....



p/s: heran la...last week busy.. bekejaran sana sini... tapi knapa berat mkin naik?? hermm....

No comments:

Post a Comment