Thursday 20 October 2011

Perlu ke???

salam...

sekarang ni.. mmg adat resam aku..
lepas2 celik mata jer..
aku akn mgadap laptop..
godek2 searching internet...
check status fb..
or dlm kata lain stalker org lain punya..
kepoh kan budk ini...
uhuks....



so.. sementara aku nak pergi kerja tu...
sempat la aku mengepohkan diri aku 2-3 jam...
myibuk status org lain..
x nampak ke point aku  kat situ?
acctly bkn aku mnyibuk.. aku ambil berat tu..
aku ni kan caring org nye..... hua hua hua....



 
dlm aku ''cbuk mngambil  berat'' hal org pagi kemarin..
aku terjumpa la vdio pahlawan srikandi negara ni..
dah kecoh dah vdio ni...
srikandi2 yg gagah perkasa berlawan merebutkn si arjuna...
ahaiiii..

bkn nak aibkn korg yer..
just korg buat aku terpk...
ader jugk lagi srikandi yg brjuang habis-habisan mcm tu..
bertuah negara kita dik oii....

akak nk tnya korang...
perlu ke dik oiii buat mcm tu nyer la pun...
sape yang korang rebutkan tu?
ustaz ker?
kalau ustaz.. akak rasa berbaloi...
ahli perniagaan yg berjaya? yang penuh keimanan di dada?
ini.. lagi2 la akak rasa berbaloi2 sesangat...

tapi cow kau berjuang untuk sapa dik? tlg jawap..
bg akak..
rasanya.. tak perlu kot kan...
berjuang mcm tu bagai...
mgabihkn tenaga jer...
akak ulang sekali lagi ....
akak rasa tak perlu dik...
akak tak mau komen byk sgt...
sbb akak pun manusia...
akan ada buat silap jugk nanti...
mana nak tahu.. lpas ni keluar vdio akak plak kat fb tu..
wahh.. bangga gtu...
kot2 kuar vdio akak naik awn trbang
lps tu g lenjan org... siap buat teknik ha me hame ha lagi mcm drgon ball tu...
x ker naya...
nasihat2 org..
lps tu kita plak yg lagi teruk buat silap...

setiap org akn ada terlanjur sikit perbuatan tu..
mungkin time ni perasaan mguasai terlebih dari akal kamu...
darah duk tengah mndidih...
bek..bek.bekk (sound efect drh mndidih)...
klau air mndidih blh jugk kita kacau teh sejug dua..
ni darah yg mndidih..
apo nak dikato aih....

terlajak perahu blh diundur.. tu pun kalau arus x deras... tapi terlajak perbuatan... tak blh dah nak rewind balik...tapi dik.. vdio kau tu blh nak rewind empt poloh kali pun kalau kau nak....tapi kita blh ambil iktibar kan dari bnda tu.. kita ambil sebagai pngajaran..yang blh tapis tu kita tapis.. lps tu serdak2 nya kita buang.. kita ambil hasil tapisan nya jer.... hoyeahhh.. im gud in berpalsampah falsafah... kih kih kih...

No comments:

Post a Comment