Thursday 6 September 2012

Masih Belum Terlambat..

Salam semua...

fuhhhhhhh..fuhhhhh..fuhh...uhukkk..uhukk.. tiup habuk dulu... 3 inci dah habuk dekat blog ni.. tuan nye pergi beraya smpai ke sudah.. sampai tak ingat dah dkt blog ni.....

rasanya masih blum terlambat kot kalau aku nak ucap selamat hari raya untuk semua orang.. kan?..
biasa la.. emak ada sepulah anak mmg macam ni gaya sibuk dia... kononnnnnn.. kalau alasan tu mauu gempak je yerr..

hari ni dah masuk 16 syawal dah... tapi mood raya aku still duk ada dgn mekarnya lagi kat hati ni... tak puas lagi rasanya beraya kat kampung... mood raya aku mengalahkan budak2 beraya.. aku yg duk excited nyanyi lagu raya tak habis2... 

tanpa membuang angin masa jom kita layan gmbar aku beraya kat kampung hari tu...








SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DARI AYU UNTUK SEMUA

oh.. sblm tu.. ada stu gmbr.. exclusive... tak letak dkt mana2 pun.. khusus untuk blog jer... *drumm rolll.....
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>



gambar.. sporting abah on that day... mama plak malu2 cat...


nota ibu jari kaki : tahun kedua beraya dgn dato' H ..

No comments:

Post a Comment