Wednesday 12 September 2012

Happy Belated AnniVerSaryyyyy yg KE-3

salam semua....

8/9/12 genap la 3 tahun aku bersama dia... sekejap jer rasa 3 tahun tu... kalau anak... 3 tahun dah pnjg akal dah... pe kes plak aku nak samakan dgn umur anak ni.. haishhh...



sepanjang aku bersama dia.. byk yg aku blajar.. byk benda manis dan pahit yg aku rasa... ada tu... smpai aku menagis teresak2 pun ada... tapi dia la segalanya.. dia la yg bg duit kat aku tiap2 bulan... kalau bukan sbb dia.. aku tak blh tlg mama ngn abah... x blh balas jasa diorg membesarkan aku..

tapiii.... tu la.. kdg2 hilang sabar jugak dgn dia ni... rasa nak tggalkan pun ada.. sebenarnya.. tahun ni aku tekad nak tggalkan dia.. tapiii dsebabkan alsn yg tertentu.. aku kne stay dgn dia lagi... nasibbb ko la badn... kita bertahan la dulu..

nak tahu sipa dia? tunggu entry slps ni... nanti aku cerita ok.... nak pergi kerja dulu.... ;-)

No comments:

Post a Comment