Saturday 19 November 2011

tarikh yang cantik....

salam semua...

 lamanya tak menulis dekat sini. balik kampung hari tu for 0ne week... satu minggu tu jugak la tak sentuh blog ni.. sahkan nak sentuh.. nak jeling sekejap pun tak sempat.. balik kali ni mmg yang paling sibuk dan memenatkan la.. tapi walaupunh penat, sibuk, jalan sampai terhenjut-henjut.. tapi hasilnya... sangat lumayannn..  happy sesangat.... why happy? wat happen on that date? nice date on this year... 11/11/11....  nak tahu? meh nak bagi pantun 4 kaki dulu se bab....

inai merah dijari...
persiapan sudah rapi...
menanti menjadi raja sehari...
tunggu saya cerita di next entry....



 hari ni nak cakap pasal tarikh lain.. tarikh yang cantik jugk... sama cantik dgn tuan punya blog ni... ai.. rasa nak lempang jer kan bila baca ayat mcm tu.. huh....

20/11/2011.. kalau didekat kan tarikh tu akan jadi macam ni.. 20112011... cantik kan... siapa nak kawin tarikh ni? angkat tgn...

best kan kalau dapat kawin time tarikh2 cantik mcm ni... herm... aku tak dapat dah la nak dapat tarikh mcm ni.. huhuhu.. menanti lagi 2 tahun lagi kot. tak pun lagi 3 tahun... so.. kalau di congak2... antara 2013 or 2014 aku akan kawin... ada tak tarikh 13/13/2013??? hadoooo?? huh!!... planet lain aku tak tahu.. kalau di planet bumi ni.. mmg tak ada la tarikh mcm tu... kot2 la kat planet super saiya ada tarikh mcm ni kan.. mau aku mintak ngan goku nak balik kesana.. semata-mata nak kawin tarikh yang mcm tu... kalau ada planet super saiya tu.. agak-agak korang la kan.. hadoo ker goku tu nak bawak aku kesana?? haiii.. parah budak ni.. imaginasi terlebih.. kalah budak umur 5 tahun...he~~~

manusia hanya mammpu merancang.. Allah yang menentukan... apa yang dah ditakdirkan untuk kita.. adalah sebaik-baik pemberian dariNYA.. sebab.. Dia Maha Mengetahui setiap apa yang terjadi.. Subhanallah....

p/s : tapi tarikh hari ni... tetap bwk makna yang besar untuk diri aku... ;-)

No comments:

Post a Comment