Tuesday 22 November 2011

ayu dah nikah??

salam...

ambik masa la sikit...kena taip laju-laju sebab sambil menaip sambil tgk bola... malaysia lawan indonesia.... mmg blh buat luruh jantung game mlm ni... kira-kira.. tadi tekanan darah aku baru 107/50mmhg... ni rasanya mau naik smpai 140/90mmhg... terjerit-jerit tak sudah2.. mahu bakal mak mertua reject aku kalau tgk cara aku sorak org main bola malm ni... mmg ngeri..

nak berhenti menaip la jap.. fokus kat bola.. tggal 10 minit jer lagi ni....

keesokkan harinya......

hahaha.. baru blh smbung entry ni balik.. smlm teruja sgt Malaysia menang... terus ambil bantal.. tidur sambil senyum... wink2...

smlm punya story...  sesampainya aku dekat tmpat kerja... terus dapat soalan cepu emas... ''you balik kampung... you balik kawin yer?'' aku pun saja la nak menyakat lagi... alang-alang aku pakai inai.. smbil senyum ala-ala princess gitu.. aku pun tunjukkan jari aku kat dia... hahaha.. jahat!!...

 tak habis kat situ jer crita aku dah kawin ni rupanya... lps2 aku siap salin baju scrub.. aku keluar balik nak buat kerja.. kali ni mmg kena hentam... smpai merah muka aku duk gelak and tahan malu... sape la sebarkan gosip ni.. betul2 menjadi... semua patient percaya aku dah kawin... lenguh jugak la aku duk menidakkan bnda tu... sampai kesudah duk terangkan abg aku yang kawin.. bukan AKU!.. huhuhuhu... fenat....



sbb tak terlayan dah soalan-soalan diorg tu.. seharian aku pakai glove..nak sorok inai kat jari... adoyaii.... ada satu anak patient tu.. mmg tahap  gaban tak puas hati dgn jawapan aku.. ikut jer blakang aku.. lpas tu duk tilik tgn aku.. nak buktikkan aku pakai inai.. lps dia dah dapat bukti kan aku pakai inai.. aku pun cakap la... '' who said i'm married? i didn't wear a ring''... blh plak dia jwp... ''yeah... that is becoz u're working right now.. nurses not supposed to wear any accerssories  when they are working ..right?''.... haii... tak tahu nak kata apa dah.. thanks yer dekat  saper yang tlg sebar kan cerita ni... ketuk ketampi soploh kali sekarang!...


 p/s : aku tak kawin lagi... please tlg percaya.. ;-)

No comments:

Post a Comment