Sunday 6 November 2011

cerita di pagi RAYA~~

salam.

music plez....
ready...
and 1..
and 2...
and 3....

su ri ram~~..
su ri ram ram ram~~....
su ri ram yang manis~~...
aduhai su ri ram sayang..makin dipandang makin la manis.....

hahaha..
iyer2 je tadi dengan music segala bagai...
nak nyanyi lagu su ri ram jer pun....

sajer menghiburkan hati...
sorang-sorang dipagi raya.. korang ingt tak sedih ke?
sedih sgt2... bila terkenang kat kampung... adik beradik duk hu ha hu ha...
aku kat sini just beraya dgn ............


benda canggih ada gmbar bergerak2...

 my lalink....... 

dgn bnda hijau ni.. mgsa korbn aku pagi raya.....


biskut raya,,ehsan dari kak wan.... ;-)


termenung dkt beranda....

bilang kereta yg lalu lalang....


and.. the exciting part is.......
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_


someone brougt me this mavloss food.....muchos gracias amigos...

merasa jugk ketupat.. nyum..nyum...

laksa terbaek dari dapur.....
ni lah cerita pagi raya aku.. org lain sibuk tunjuk gmbar2 lmbu kena smbelih... pakai baju raya santek2... aku??... baju raya jugk aku pakai...nak tahu mcm mana baju raya aku? tunggu... t update entry lain... aku pun pergi beraya jugk taw.... nak tahu aku beraya ke mana? tunggu yer....

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

wassalam.....

No comments:

Post a Comment