Tuesday 20 December 2011

Terkilan....

salam...


Hari ni for the first time aku rasa terkilan sgt2.. selps 2 tahun lebih aku kerja.. hari ni hari yang pling buat aku rasa.. eh.. buat apa aku tlg org... org ada hargai pertolongan aku?

 seriously... i feel so sad.... mata aku mmg beraair tiap kali tringat pasal hal tadi..tapi aku tahan smpai la aku balik dari kerja... but..bila dgr je suara kaklong dlm telefon...time tu terus air mata macam air paip.. laju je turun.. biasa lah.. aku kan lemah lmbut orgnya... errr.. sesuai ke? lmah lmbut and cepat menangis?? macam tak jer kan.. hahaha
.
aku tak nak mengungkitkan apa-apa.. tak mahu jugak aibkan siapa-siapa.... sbb aku sendiri akan ada buat salah... sbb aku just manusia biasa yang tak lari dari membuat kesalahan...

ok.. what we can learn today??

first... kita belajar hargai org...

 oh please ok... bnda ni tersangat penting... susah payah org tolong.. hargai apa yang dia dah buat.. wlpun yang dia tlg tak selesaikan masaalah korang.. tak sesempurana yang korang nak... but dont you see.. dia try nak tolong korang...

 aku penah dgr aytlbih kurg mcm ni...

'' ala... kalau macm ni.. baik tak payah tolong.. buat kerja apa mcm ni''...

oh... kalau aku dgr ayt mcm ni... mmg aku rasa mcm nak lmpang doplas kali jer org tu... dia dah tlg kau apa... spatut kau brterima kasih... sorry to say la kan... org mcm ni.. aku kategori mulut busuk berulat bau longkang... please..please.. and please appreciate what people done!!

kdg2 aku pun trlupa pasal ni.. so.. mulai skrg jom kita hargai org yer....

jangan jual ikan (sellfish)

dont be too selfish... jgn pntingkan diri sgt... org perlukan prtolongn kita.. tolong la dia... ni hari dia.. hari kita tak tahu lagi bila plak... kenapa la org slalu abaikan yang stu ni.. suka pentingkan diri...dapat apa pentingkan diri ni? kereta BMW? rumah harga sejuta? duit berkepuk2? hadooo?

Penat dgn org2 yang macam ni... penat nak melayan... penat nak tahan mata memandang...

p/s... cuti ko clash ngn cuti aku kan? ko ada mintk aku enjakkn cuti aku kedepan sikit kan... lps apa yg ko buat.. ko pk aku nak bagi??? hahahahahahaha (gelak jahat)

No comments:

Post a Comment