Tuesday 13 December 2011

saya jahat?

salam...

 lama tak update blog kan... sibuk sikit sekarang ni.. mengejar masa.. dan memenuhkan jadual hidup seharian dgn bnda yang agak penting jugak.. walaupun.. aku selalu jer ada masa dgn facebook padahalnyer..berjam2.. saje jer kan... ayt macam kambing nak mintak penampar jer.. uhu....

i was confuse with myself  this two three days..

did i so cruel??

nak salahkan dia 100% ke?

jahat sgt ke aku?

dia yang mulakan dulu... knapa skrang baru nak menyesal?

dulu aku slah tafsir? salah anggap? tapi kalau skali dua blh la aku salah anggap.. tapi ni kalau diulang byk kali.. aku salah anggap lagi ker?

aku menangis dulu.. dia ada kisah ke?

dia tipu aku.. aku jugak ke yang salah?

kenapa sekarang baru nak sedar? kenapa sekarang baru nak bersungguh... ke mmg adat manusia macam tu? dah terhantuk baru nak terngadah? tapi ni terhantuk banyak2 kali.. pyh jugk kan.. kna hantuk byk kali baru nak sedar.. tapi sedar2 dah terlambat... kan naya tu... sapa yang kena pk byk? aku jugak.... huh....

i dont want too say that you are so cruel with me... past is past.. but what you have done now.. make me feel so bad... i'm feel like i'm so cruel... lyn org mcm tu..buat tak kisah.. lgi pun ... who am i want to make people like that.. and yang truk lagi.. saya takut.. takut Allah akan bls blik apa yang saya buat... 

tlg la faham... kalau pun sya slah anggap apa yang awk dah buat... takkan kesilapan tu blh berlaku byk kali.. tlg la... all people around me.. knows what happen... how do i'm look like after what you have done to me.. not once ok... more than 3 times.. and you said.. sy salah faham?

please... mnyesal lps ksilapan yang sama berulang-ulang dgn banyak kali... to late already... sekli.. dua kali... hati mungkin blh terima.. lps byk kali.. hati tak akan blh terima dah...

yang kat luar sana... beringat lah... kalau sayang kan seseorg tu.. please.. tlg tunjukkan... and.. tak payah la nak ayat org lain... kalau nak ayat awek lain.. nak ber hye2.. bertanya khabar dkt fb tu ker.. lupakan jer nak ada serious relationship... tak payah!!... fikirkan la perasaan org.. hati org.. kalau org buat kita macam tu.. kita suka ke??.

p/s : hati ni kita tak blh duga.. kejap jer hati blh jadi tawar kalau tak pndai jaga...

did i regret with my decision?? not at all!! ....

No comments:

Post a Comment