Friday 9 January 2015

come back!!

Lama betul tak menulis.. sampai terberanak dah aku ni, lama tak lama aku menyepi..
Sekarang aku nak start menulis balik la.. just untuk tatapan anak nanti dia besar.. kot2 anak aku ni umo 2 taun dah pndai baca blog aku ker... haha.. mimpiii...
n kot2 jugak My Mr Perfect nk baca.. walaupun sblm ni nan hadoo dia nk baca blog2 ni hah... manalataw lps ni tiba2 rasa rindu membuak2 kat aku  smpai terbuka mulut, hati, mata, lubang idung nk bca blog..

So aku ringkaskan la cite hidup aku sebelum-sebelum ni smpai la ke saat ni dimana aku baru lps tdokan Harraz n kaki aku tgh goyang dia dlam baby bouncer n telinga aku tgh dgr zikir dkt astro oasis.. mulut aku tgh zikir sesame dgn tv tu n tgn aku sibuk menaip n otak aku tgh pk.. perlu ke aku tulis semua ni... haihhh..

Aku bgtaw yg penting2 n yg mana aku ingt la...

11.12.13
aku selamat dinikahkan dgn pojaan hati aku (kot2 laki aku baca , blh kipas dia)...alahmdulillah.. semuanyer berjalan lancar.. just majlis dirumah suami aku jer.. hujan selebatnyer.. sape suh kawin time hujan kan.. errrrr


After kawin, suami aku ikut aku ke penang.. since dia tgh tggu posting tuk jadi cikgu.. tggu posting nak jadi cikgu ni pun satu duagaan untuk dia.. t aku cite lain pasal ni okeh.. bila datang penang, kami menumpang sekejap rumah kakak suami aku sebelum kami cari rumah sewa.. susah jugak la nak cari rumah sewa kat penang.. satu nyer sbb harga.. duanyer lokasi, tiganyer mslh agen rumah.. lastly kami dapat jugk rumah sewa.. alhamdulillah rumah tu selesa untk kami brdua. 5.1.14 kmi pindah duduk umah sewa tu..

 12.4.14

Aku dapt tau ak mngndung..  Alhamdulillah.. pglmn mngung t next entry ak bebelkn..

11.12.14

Lahir la anak soleh kami Muhammad Harraz.. pengalaman lahirkan Muhammad Harraz pun aku akan tulis dlm entry lain.. hadiah anniversary perkahwinan kami yg tak ternilai...

Aku mulakan dgn tarikh 11.12... maka aku tamatkan jugk dgn tarikh 11.12 jugk la yer.. tu la serba sedikit yg dah jadi dalam hidup aku selama aku menyepi..

SEKIAN...

XOXO
AYU











No comments:

Post a Comment