Sunday 29 September 2013

Hari untuk diri sendiri....

hi my bucuk2...

hari ni hari menyendiri aku....
hari mnyendiri dimulakan dgn p buat facial sorg2...
wah gtuw.. rasa diriku bgitu brharga....
dibelai2, dimanja2 meowww... rasa mcm kucing plak...

nak tahu.. facial aku tu 28 hinggit sajer....
ape aku buat facial kat jalanan ke haper? murah nauu kan...
sebnrnya aku dpt diskaun.. aku register GROUPON...
dlm Groupon ni ada macam2 hal lah yg murah2..
dari hrga beratus2 juta lemon, n lps dberi kuasa saiya diskaun maka dgn itu hrganya mnjadi ciput....
alkisahhhh....
so.. dari itu makanya lagi dpt la hamba yg daif ini buat facial yg regenye beratus2 itu.....
sekian....

layan gmbr jommm.....

fill up form sementara mnunggu....




dah siap belai muka.. skrg kita belai perut....


rancangan ini ditaja oleh lampin kain......
itu je gmbr nk layannn...
 jgn marah!!... ;-)

-xoxo-
 Ayu


No comments:

Post a Comment