Monday 23 September 2013

Bye2 Yoges..

wachaa...

salam my berhabuk blog....
kiranya beginilah aku ni yer..
suka hati nk mnulis aku akan tulis kat karpet blog ni..
kiranya aku malas.. akan ku biarkan ajer tanpa sbrg noda disini..
sekian mukadimahku...
;-)

lets talk bout my weekend..
day out with my darling2..
and utk ucap bye2 kat Yoges, that is kwn aku kat tmpt kerja..
sbb si Yoges akan ke Tanjung Rambutan untuk sambung rawatannya disana..
hahaha... no lah... dia akn kesana untuk smbung post basic macam aku dulu2..
gud luck yoges..

jom layan gambar farewell tuk Yoges... nanti lps 6 bulan balik penang balik yer!!

kita mulakan dgn bismillah yer.. so permulaan ltak gmbar mkanan dulu...










ok.. mkn kenyang2.. lets rock the party.. wah2.. pengsan klu mama dgr....

this is me and Sara
ini plak Yoges and Sara







semua diaatas adalah gmbr yoges and sara semata2.. penat la post gmbar dirg jer.. aku minum dulu lah...







ok.. dah....





erm... skrg gmbr aku dgn Yoges plak....

muka pling x blh blah untuk sesi sept...




Gud bye Yoges... all da best for you.... best of luck dear... hope u succsess with flying colours.. duduk baik2 dkt ipoh and kuching nanti... will meet u again after 6 months ok...

XoXo
-Ayu-

No comments:

Post a Comment