Friday 5 October 2012

Indah Nye Saturday....

morning uolls....

sabar itu separuh dari iman.... ada ganjaran disebalik org yg sabar...

saturday today... hurreyyy.. tommorow is weekand... love it.. blh tidur sepuas2 nya.. syok3...

Hari ni awal2 dah dapat rezeki.. alhamdulillah... Allah masih sygkn hambanya ni... pagi td my roomate hntar msg.. '' ayu.. ada roti telur sangkut kat pintu 2, utk kamu.''... waaa... sayang kak wannn... tenkiu.. macam taw2 je adik dia ni kempunan roti telur sjak minggu lps lagi.. aku ni.. 72jam asyik kempunan makanan je.. nama jer duk berdiet tapi makan x hengatttt punya... teruk!!


nah! roti telur banjir 4 me..

Esk hari ahad.. got samething to be complete...

  • nak habiskan baca novel Kan Ku Kejar Cinta Kamu.... biasa nya aku bertomakninoh @ berdisiplin kalau baca nvel.. 1 novel aku akn hadap kalu blh smpai habis.. huhu.. tapi sejak2 umur smkin meningkat ''muda'' ni.. lmbat plak nak abiskan 1 novel.. terlebih menghayati mungkin.. ahah...
novel2 membuat aku jdi romantik sekali skala.. walaupun keromantikkan ku jarng dilayan.. sadis!
  • nak kemas BILIK!... bukn sbb bilik berselerak.. ehem.. tapi nak kemas sebelum aku berlalu pergi jauh meninggalkan bumi penang.. meninggalkan hanya sisa2 kenangan.. bukan sisa2 makanan ok.. 
  • yang paling penting.. nak kemas BEG.... nak pergi mana? nak balik kawinnn.. hahaha... tak de lah.. aku kena pindah dari sini..  kena! wajib tanpa was2 lagi.... nanti aku story ok mana aku nak pergi... ;-)
Sekarang.. aku nak pergi bersiap nak kerja dulu.. sayonara... love you all...




2 comments:

  1. kena bertukar kemana pulok ni ayu? kata nak sambung ngaji?

    ReplyDelete
  2. hehe.. nk smbung ngaji lor ni.. 14hb ni btolak g nogori sembilan... 6 bulan jer... ;-)

    ReplyDelete