Wednesday 18 July 2012

WORDMOREE WEt NESt DeYyy...

SALAM...

org len wat wordless wednesday.. aku nk buat wordmore wednesday... x kira ar.. nk buat jugk...



hari ni.... happy sgt2... akhirnyeeeee..AKU DAPAT JUGAK DErMA DARAH..
mcm la org lain x derma darah.. kerek r luuu nk kecoh2..
nape excited sgt? aku exciteddd sbb selalu kene reject time nak derma darah...

antara sebab kena reject :

satu... sbb blood pressure low....

dua... sbb TWBC tinggi...

tiga... veins @ urat kecik mcm tuan dia... urat pemalu.. jap timbul jap tenggelam... susah nak cucuk...

tp ari ni.... hlgn2 tu aku redah dgn jayanye.. sbnrnya dah x lepas dah.. tekanan darah low time 1st time ambil.. 98/66mmhg.. mmg sah2 x lps.. aku x puas hati.. aku mintk nk check lgi after lunch.. time lunch aku hntam kaw2 mkn... p check skli lg... mcm bursa saham malaysia darh aku naik mndadak ... trus up jd 120/68mmhg...

what?? really??

mne tak nyer... aku hentam tlur sparuh msk smpai dua biji... pisang sebiji.. roti 5 kping... huahuahua.. percaya la.. aku tak membela....  ;-p

tapi.. yg tukang cucuk nk ambik darah aku tu membebel la jugk seposen.. sbb urat aku mmg kecik.. lma jugk aku nk tggu drah tu pnuh stu bag....tapi lastly selamatttt jugk aku derma darah... best.. pada yg kat luar2 sana tu... p la derma darah yer... kita blh selamat kn skurg2 stu nyawa yg btul2 perlukn darah.. tapi kita hnya berusaha.. Allah S.W.T yang menentukkan segalanya.....



lps derma darah.. trus pergi gym... haha... terbaikkk...
but.. aku ok jer.. tak rasa pape pun.. mcm biasa jer.. sekuat tigerrr.. ;-p



No comments:

Post a Comment