Sunday 15 July 2012

my ''gymbaa'' world.....

salam...

 Lama dah nak update pasal gym ni... tapi tersimpan kemas dlm jiwa basket raga smpai sekarang... hari ni baru sampai hidayah nak taip entry pasal gym ni..



Macam mana aku blh tertarik menarik kau mmg da boom dgn gym ni? aku pun tak terfikir nak g gym ni sebenarnya.. tak pernah terlintas samada dlm dunia realiti mahupun halusinasi.. so.. adakah faktor2 usia? atau dsbbkn oleh faktor budaya? faktor genetik mungkin..... SEMUA PUN TIDAK!!..

Benda ni dtg ngn tiba2 je.. membe aku yang ajak.. kbtulan hospital tmpt aku kerja tu akn bayar 50% daripada yuran gym tu... pe nak tunggu lagi dakkk.. bedal je la...
Lagipun mmg aku nak g sesangat pun gym ni.. nak buang lemak2 yang sekian lama dah aku ternak... n dah beranak pinak dah lemak tu... agak2nyer dah ada brapa byk kroni2 lemak dalam bdn aku ni.. hentahh lah...

Skurang2 kalau aku g gym.. aku berdisiplin la sikit...  takat buat kat rumah.. mmg aku buat 10 minit.. lps tu aku behenti la... tak larat mcm peknan 10 bulan gayanya... tapiiii.. kalau kat gym ni.. aku akan buat..buat.. buatt.. dan buat... sebabnyerrr..

1st.. aku fikir.. aku bayar untk gym ni.. kalau buat malas2.. x berbaloi....

2nd.. malu dkt org2 kat sana... jeling2 tgk org sblh bukan men lama lagi buat xcercise.. takkan aku nak buat sekejap lps tu benti... malu makk~~...

3rd... sebab blh cuci mata.. abg katang2 tu duk wat workout kat tepi.... semangat lebeyyy jer manjang... kihkihkih... PANG! kena penampo.. oh.. baru ku sedar.. terlebey suda......

usaha gigih.. walaupun tgn x smpai nk btongkat.
*spatutnya siku kna ltak dkt pelapik tu.. huhu

terliur tgk org wat menda nih.. nk wat gok la...
bersusah pyh... tiba2 ada org dtg tgur..
 ''come.. i show u da right way'' errkkk.. maluuu..

x aci ar kalau aku cuci mata sorg2..
so.. aku bagi korang cuci mata skli.. haha..


nota ibu jari kaki : mmg patut la kan.. ada org tak bg aku pergi gym buln puasa nanti.. ;-)


No comments:

Post a Comment