Thursday, 26 January 2012

WALK-WALK @ JALAN-JALAN....

Sebenarnya.. dragon balls ada 7 biji  semuanya.... tak ar.. sebenarnya aku nak cerita paasal aku pergi jalan-jalan.. aku pergi jalan-jalan ni minggu lepas lagi.. tapi baru nak update.. nak buat macam mana kan.. aku kena serang dengan Virus M.... teruk jugak kena Virus M ni.. nak angkat tangan pun tak boleh... baring je yang boleh buat... Virus ni kalau kena, habis la lumpuh seluruh badan.. aip... bunyi macam teruk je kan.... ape Virus M tu yer? Virus M is stand for... Virusssssss Malassss.... hahahaha.....

ok..proceed back to my story.... my dato' comes to penang last week..horeay2.. selonok.. dualonok.. tigalonok la aku pun... opss..terlebih sudah...

tapi time aku tulis ni.. dia dah balik kelantan da... *music sedih please.......

tarik nafas... tahan... tahan lagi... tahannnnnn lagi.... arghhhhh... hembusss.... fuhhh lega.....

banyak kenangan time dato' ada dekat sini hari tu.. we had a great time... fun... happy.. and.. ada la moment sadis kejap.. iklan sedih sekali sekala... baru muhibah hidup kan...

 banyak tempat kami jalan2 dekat penang hari tu.. tapi tak boleh cerita sekarang.. masa tak mengizinkan... t aku cerita next entry yer.. nak siap-siap pergi kerja pulak ni...

bye-bye......

2 comments:

  1. cer Citer....Cer Citerrrr.....Lekahhh arrr...x sabaq dah niiii....

    ReplyDelete