Saturday 28 January 2012

masuk dapur......

salam...

Selamat hari minggu.... macam biasa la.. kalau hari ahad... mmg aku cuti.. kerja dekat dialysis macm ni la.. hari ahd je aku cuti.. hari-hari selain hari ahad.. aku mmg tak cukup tanah tekejar sana-sini.. macam mana la kalau bekeluarga nanti ek? penat tak agak2? balik2 kerja kena kemas rumah.. kena masak... atoiii.. uippp.. pe ni.. belum pape dah mengeluh.. ish2... malang sape jadi laki aku.. huhuhu.. sape yang tak bertuah sgt tu ek? hahah.... nasib la labuuuu.....

 hari ni, aku ter rajinkan diri sikit nak masuk dapur... uhuks... tiba2 semngat srikandi aku datang... kuat darh pahlawan dalam darah aku ni ek.. hoiii..hoiii... ape kena mengena darah pahlawan ngn masuk dapur ni... takdakkk hokeyyy... back to your story please cik idayu.....

 sebenarnya.. rindu masakan mama... rindu sgt2... so.. kalau beli dekat kedai.. tak derk feel nak rasa masakan mama la.. nak rasa masakan mama... tak lain tak bukan.. kena la masak ikut resepi mama... dan dimasak oleh anak dara mama sendiri.. kannnnn.. maka... pada hari ahad yang tenang ini.. tercipta la sambal udang.. wlpun tak sesedap mama masak.. tapi pass la jugk..

aku makan.. aku sendiri yang nilai... kahkah...

makan ngn nasi lemak.. terangkat ni...

sayur goreng kucar kacir.....

nasi org bujang.. simple ajer.....
TAMAT........

No comments:

Post a Comment