Thursday 29 September 2011

Berubah....

salam...

 usai solat isya... merenung sekilas entry yang ditulis sebentar tadi.. berlainan sungguh corak tulisan aku jika dbandingkan dengan entry-entry yang ditulis sebelum-belum nya.. aneh...

 tiada jawapan untuk perubahan ini.. mungkin terikut dgn cara gaya penulisan novel.. yang memang aku minati sejak aku melangkah ke alam remaja... terkdang datang angan-angan ku untuk menulis.. tapi angan sekadar terkubur bgitu sahaja.. keyakinan blum cukup tersemat di dalam diri..

 dalam asyik menulis.. telefon bimbit disebelah berbunyi.. melihat ke arah skrin.. terukir segaris senyuman..
dia... salam dberi.. bebual seketika sblm talian dmatikan.. jam masih awal.. mungkin penat maka cepat tidurnya malam ini...

 kembali mencoret diruang blog.. kadang2 jari berhenti seketika..tika memikirkan susunan ayt yg sesuai untuk dtaip.. walaupun aku tahu.. tiada siapa yang membaca coretan aku ini.. selain kakak ku yang setia membaca..

rasa pelik kah dia nanti? bila membaca cara tulisan bru aku ini.. mungkin juga dia akan mengatakan aku buang tabiat melihat gaya tulisan ini..

cuba mencari diri aku dsebalik gaya penulisan yg sebegini.. cuba mematangkan diri mungkin.. entah smapai bila perubahan ini.. aku sendiri tidak pasti.. biarlah masa yang menentukan.. ;-)

No comments:

Post a Comment