Tuesday 5 February 2013

JB Again

Olla,,,


I'm here again...
praktikal kat johor specialized...
pkul 3 lebih tadi smpai sini...
n betapa byk cabaran harus aku tempuh n redah sblm dpt masuk hstel..
ohh~~

smpai2 tadi...
skli x blh masuk plak hstel...
kunci nye ada satu sajerhh...
kena tunggu la bdk2 yg sediaada kat umah ni balik dari kerja dulu...
SAKIT DADA DEN LAH~~>> SAKIT2.......

 
nak dtg cini plak..pusim2 cari masalah dulu..
tak jumpa hstelnye kat mana..
membe aku yang follow kete aku plak tersasar masuk ke jalan lain...
lps tu x dpt nak contact...
huru hara sekejap...

tapi.. alhamdulillah.. yang tersesat dapt d kembalikan ke pgkal jalan...
aku bawanya balik ke jalan yang benar... ;-)

nak tahu mcm mana keadaan hostel aku?
best ke tak best?
t aku uodate lain yer.

love uollss..
-Ayu-

No comments:

Post a Comment