Monday 4 June 2012

Kalau da Nasib....


salam...

Apa yg terjadi hari ini dah ditetapkan akan terjadi.. Dan apa yang akan terjadi hari esk jugak dah dtakdirkan... Just kita tak tahu jer kan apa yg akn jadi.. kalau kita tahu pe yg nk jadi esk2 blh la kita prepare siap2... cool kann.. berangan la kamu sorang2 nak tahu apa yg jadi hari esk.... kecuali korg ada buat salah dkt mak korg.. lps tu rahsia tu tembus bocor... sah2 esk korg kna marah... yg tu blh prepare awal2... yg tu aku jamin ngn cop mohor sirim...


Soooooo.. pe jadi kat aku hari ni.... baik ke buruk? dua-dua pun ada.. baik ada.. burukpun hadoo... aku bagitahu yang buruk dula la yer..


Yang buruknyerrr... aku kena called up malam ni... dan bertambah buruknyer... acctly bukan aku yang sepatutnyer on call malam ni.. sister yang on call.. dsebabkan sbb-sbb yang x munasabab yg ber bab-bab la jugak.. so nak jadi cerita.. aku stand call mlm ni sbb dia kena attend dinner... Wat the fish.... betapa baiknyeer nasib aku.. time aku stand call untk dia mlm ni... aku plak yang kena pggil buat kes... huhuhuhu.. Tba2 rasa nak nyanyi lagu dlm cerita Ali baba tu... Begini la nasib diriku yg malang ~~~~~~... mgntuk dah nk kna tggu patient habis 4 jam dialysis....


Andddd berita baiknya... tunggu jer hujng bulan ni.. maka dgn sukacitanya mata aku ada gmbr duit berlari2 anak.. hua hua hua... masyukkk la... bak kata oyang aku.. sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna... ehhh.. silap la... bsusah2 dahulu bsenang2 kemudian...  aiseyyyyy... *sebenarnya.. nak kuarkn peribahasa ni pun aku goggle ajerr.. haha.. punya la lama duk pk... ish2.. malu dkt cicak la aih...




byeee....

No comments:

Post a Comment