Wednesday 21 March 2012

BILA AKU KENA BUAT2 TAK TAHU.. WALAUPUN AKU TAHU...

SALAM...

 Mati kutu rayau dah aku fikirkan benda ni... its look like simple when i think with my otak yg kdg2 cerdik tak bertempat ni... tapi bila fikir guna hati.. guna perasaan... ok.. here it is...its like bom jangka yg akn meletup bila2 masa jer... semua jadi celaru...

ni la aku.. budak yg paling payh nak buat kputusan... sgt2 pyh.. i hate it.. really hate it... pyh giler kot nak buat pilihan ni... uhuhuhu...

i want make the best for my life.. tapi aku takut nak ambil risiko.. takut akan kehilangan.. takut tak mampu nak tanggung keputusan yang aku buat...

perlu ke aku berbincang? tapi bincang pun x kan ada penyelesaian....

perlu ke aku ungkit? kalau ungkit nanti org kta ape plak....

perlu aku biarkan? tapi hati aku yg duk tertanya2....

tapi.. hati aku tak blh trima sbnrnya... aku iya kan ajer.. mls nak jdikn isu tu jadi besar.. sbb aku nampak apa yg jadi dpn mata aku.. kesungguhan... pengorbanan.... jadi.. perlu lagi ke aku suarakan balik isu tu??

damnnnn...

my mind said... bg la dia pluang....

my heart said...  50% bg dia pluang...
                         50% kena bg tahu apa yg aku rasa skrg....


 p/s : Tlgla.. apa yang kita tak nak org buat.. kita jgn buat... perlu ke kita buat bnda yang blh runtuhkan kepercayaan org dekat kita.. lps tu kita tanya org tu balik... AWK TAK PERCAYAKAN SAYA?... pleaseeeee okeyy....

1 comment:

  1. adus.....susah nyer nak paham apa yg dimaksudkan..kepala otak ni dok pikir apa yg berlaku??Siapa???Kenapa?????
    Oh My Lovely litter sis...tel me whyyy????

    ReplyDelete