Friday 24 June 2011

Darah Mancut-Mancut...

pagi ni tba2 rasa borim plop.. gatai tgn nk nulis... kita smbung cter aku time kecik yer...pg ni ak gtau sal jari ak..yg hmpir2 ptus..yeahh.. ak mksudkn putus.. bcerai isi dgn jari... x nawok sikik habukk.... ;-p
ingt air pancut jer blh mancut... jari aku pun blh jgk.. tp mancut darah woo...
mcm dialog kl gangster habaq...ini olang aaa mnum darah pkai cwn woo (x de kna mngena pun)..


gni cter nyer..... pda ptg yg x bape nak hening... ak dgn rajin nyer mnawarkn diri kat abah nak g mesin ikan (mkanan untuk baby ikn).. abah aku ni ada kolam ikn.. so ikn ni baby lg.. jadik kna la bgi kat baby ikan, ikn yg dah mesin.. t tcekik baby ikn tu klu bg bsr2.. jenuh nk wat CPR plop (wei sape aja org tcekik kna wat CPR ni??) ... so dgn langkah ala2 budk yg buat2 rjin.. ak pon g la msin ikn tu..

smbil2 mesin ikan2 nk bg baby ikn mkn tu mkn  (dpt ku rasakan ayt ini berbelit).. smpat la ak koya skilo dua.... smpai saat koyaan aku yg nk msuk ke 3 kilo... grrrr...grrrrr...grrrr (bunyi mesin)... skali... grittttttt... ouchhhh.... haaaaa... tgk2 jari... darah dah mnitik2.. tnpa rasa malu ckit pun lah.. darah tu mcurah2 kuar dari jari.. time tu.. cuak x leh nak kata la broo.. tp bkn cuak tgk darah..  cuak tkut kna marah kat mama....

cpt2 ak ttup mesin... relax2..jgn panik.. biar muka mcm cipan tsepit pon... bukak pintu kot pintu blakng... tgk mama n sume2 ralik dok tgk tv kat dpn..puas la aku duk cover.. jalan slow2 coz x mau bg diorg prasaan.. klu korg tgk aku jln time tu.. sbijik cam atuk tua yg dtg nak mncuri.. step by step jalan...tapi lutut terketar2....



tetapiii...tiba2...prap... skali abg ak yg no3 plak bpling kat aku...ishh..punya la sdp citer nustan kt dpn tu.. bakpo laa g paling kot blakang!!.. chittt!!... cpt2 dia dtg.. ak smpt gak rr ltak jari tlunjuk kt bibir..konon nak suh dia diam.. tapiiii.. bila dia tgk drh aku yg dh blambak2 tu.. pnuh stu tapak tgn derrr... trus dia pggil mama... mama pe g... riso gila..terus-terusan tanya ak..''bakpo ayu..bakpoooo''..aduh gawat nehh..gmana mau jawap... ingt lg mama ckp.."cacat doh ko anok mama nih"... ahaks...

nsib bek ak x cacat dorh.. ak pun riso gak.. tapi dlm riso2 tu.. jenuh la famly ak duk pujuk nak bwk g spital.. tapi semua tahu kan..tahap kedegilan ak ni.... mmg level ke12 la degil aku ni kalau masuk bab2 hospital..bab2 kna mkn ubat.. bab2 kna cucuk..x de gamak la derr ak nk g serah diri ak kat ctu...so mati2 ak tak mau g spital.. smpai kesudah tak mau.. ak ltak sndiri ubt kat tgn ak,, waa x sangka dari kecik rupanya ak ada bkat nak jadi misi ni...hua hua...
lps2 pda tu.. mmg aku kna bebel 2-3 ari gok la.....huhuhu...


 skunk ni jari tu ok dah la...parut pun x bape nak nmpak dah.. klu kira ni kali yg kedua jari aku msuk mesin.. 1st2 jari aku mrasa masuk mesin jahit dulu..x sangka aku dorh.. ada bkt mnjahit jari diri sndiri... and.. yg ke2.. yg ni la.. masuk mesin ikn plak.. good job my dear... he~~~...


No comments:

Post a Comment